• Pritužbe i žalbe

    Home / Pritužbe i žalbe

    Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute žalbu na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKF EKI ne pridržava odredaba zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

    Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:

    • Popunjavanjem online obrasca u nastavku
    • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu filijale MKF EKI
    • Upućivanjem prigovora u najbližoj filijali EKI ili njenoj ekspozituri – podnošenjem prigovora lično kreditnom službeniku
    • Putem telefona pozivom u nadležnu filijalu, pri čemu treba tražiti šefa filijale

    Napominjemo da će sve informacije koje dobijemo od Vas, kao i Vaši lični podaci biti tretirani kao povjerljivi.

    Ime*

    Prezime*

    Opština*

    Adresa*

    Telefon*

    E-Mail

    Vaša pritužba ili žalba

    Molimo Vas da prilikom popunjavanja podataka upišite svoje tačne podatke i da obrazložite svoju pritužbu.
    Konačan odgovor ćete dobiti u roku od maksimalno 30 dana od dana prijema pritužbe.

    3.235.172.213

    Uputstvo
    za prigovore klijenata

    Ukoliko smatrate da se MKF EKI ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja, molimo vas da nas o tome obavijestite, kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

    Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, što prije odgovorimo na vašu pritužbu, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema pritužbe.

    1. Kako i gdje se žaliti
    • Upućivanjem prigovora u najbližoj filijali MKF EKI ili njenoj ekspozituri – podnošenjem prigovora lično kreditnom službeniku;
    • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu filijala MKF EKI;
    • Putem telefona, pozivom u nadležnu filijalu, pri čemu treba tražiti šefa filijale;
    • Putem elektronske pošte – ukoliko je to pogodno za vas, možete ovim putem podnijeti prigovor (ukoliko imate potrebu da nevedete lične podatke ili podatke vezane za vaš broj računa, molimo vas da to uradite pismenim putem);
    • Putem web stranice – popunjavanjem upitne forme – prigovori i žalbe na www.eki.ba stranici.
    2. Šta nam je potrebno od vas

    Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:

    • Kontakt podatke, uključujući ime, adresu, broj fiksnog i mobilnog telefona i ako je moguće e-mail adresu, kako bismo se uvjerili da odgovor šaljemo na pravu adresu;
    • Podatke o kreditu, jasan opis predmeta prigovora, odnosno da opišete razlog vašeg nezadovoljstva;
    • Vaše mišljenje i prijedlog šta bismo trebali preduzeti, da problem bude riješen.
    3. Naredni koraci

    Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, odgovorimo u roku. Međutim, brz odgovor nije lako dati ako prigovor zahtijeva dalju istragu. U tom slučaju ćemo procijeniti vrijeme koje nam je potrebno da razmotrimo prigovor i o tome vas obavijestiti u roku od dva dana. Konačan odgovor ćete dobiti u roku od 30 dana od dana prijema prigovora i/ili pritužbe.

    4. Ako ste nezadovoljni odogovorom

    Naš cilj je da prigovor riješimo u vašu korist što prije je moguće. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije BiH na adresi Koševo broj 3, 71000 Sarajevo ili Ombudsmenu za bankarski sistem, pri Agenciji za bankarstvo RS, Vase Pelagića 11a, 78000 Banjaluka, ovisno o entitetu filijale kreditora, u kojem možete da navedete razloge prigovora sa validnom dokumentacijom, u roku od 15 dana od dana prijema odgovora odnosno isticanja roka za dostavljanje vašeg odgovora ovoj MKF.

    Prigovor MKF EKI se podnosi na adresu:

    • EKI Banja Luka
      Nikole Pašića 25a
      Tel: 051 234 170 | Fax: 051 234 180
    • EKI Bihać
      Kasima Ćehajića 71
      Tel: 037 318 460 | Fax:037 318 461
    • EKI Bijeljina
      Dušana Baranina 3 b
      Tel: 055 292 240 | Fax: 055 292 250
    • EKI Brčko
      Bulevar mira 10
      Tel: 049 235 650 | Fax: 049 235 660
    • EKI Bugojno
      Sultan Ahmedova 82
      Tel: 030 252 346 | Fax: 030 252 346
    • EKI Doboj
      Celjska 41
      Tel: 053 201 400 | Fax: 053 201 408
    • EKI Foča
      Petra Bojovića bb
      Tel: 058 222 570 | Fax: 058 222 571
    • EKI Gradačac
      Hadžiefendina bb
      Tel: 035 822 670 | Fax: 035 822 680
    • EKI Modriča
      Gavrila Principa 17
      Tel: 053 821 710 | Fax: 053 821 717
    • EKI Mostar
      Rudanova 2
      Tel: 036 355 580 | Fax: 036 355 591
    • EKI Prijedor
      Vožda Karađorđa 14
      Tel: 052 240 600 | Fax: 052 243 571
    • EKI Sarajevo
      Džemala Bijedića 129, lamela C
      Tel: 033 754 370 | Fax:033 754 379
    • EKI Trebinje
      Vuka Karadzića 26
      Tel: 059 225 962 | Fax: 059 225 968
    • EKI Tuzla
      Mehmedalije Maka Dizdara 29
      Tel: 035 300 460 | Fax: 035 300 470
    • EKI Zenica
      Adolfa Goldbergera 9
      Tel: 032 449 370 | Fax: 032 449 378
    • EKI Živinice
      Alije Izetbegovića bb
      Tel: 035 743 270 | Fax: 035 743 278
    Kontakt forma

    We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.