• Pritužbe i žalbe

    Home / Pritužbe i žalbe

    Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute žalbu na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKD EKI ne pridržava odredaba zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

    Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:

    • Popunjavanjem online obrasca u nastavku
    • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu filijale MKD EKI
    • Upućivanjem prigovora u najbližoj filijali EKI ili njenoj ekspozituri – podnošenjem prigovora lično kreditnom službeniku
    • Putem telefona pozivom u nadležnu filijalu, pri čemu treba tražiti šefa filijale

    Napominjemo da će sve informacije koje dobijemo od Vas, kao i Vaši lični podaci biti tretirani kao povjerljivi.

    Ime*

    Prezime*

    Opština*

    Adresa*

    Telefon*

    E-Mail

    Vaša pritužba ili žalba

    captcha

    Molimo Vas da prilikom popunjavanja podataka upišite svoje tačne podatke i da obrazložite svoju pritužbu.
    Konačan odgovor ćete dobiti u roku od maksimalno 30 dana od dana prijema pritužbe.

    3.87.147.184

    Uputstvo
    za prigovore klijenata

    Ukoliko smatrate da se MKD EKI ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja, molimo vas da nas o tome obavijestite, kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

    Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, što prije odgovorimo na vašu pritužbu, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema pritužbe.

    1. Kako i gdje se žaliti

    Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:

    • Upućivanjem prigovora usmeno ili pismeno u MKD EKI ili njenoj podružnici / Šefu podružnice, Menadžeru službe za naplatu problematičnih kredita i Menadžeru službe za pracenje i naplatu otpisanih kredita ili Koordinatoru za žalbe – podnošenjem prigovora lično kreditnom službeniku;
    • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu podružnice MKD EKI;
    • Putem telefona, pozivom u nadležnu podružnicu, pri čemu treba tražiti šefa podružnice;
    • Putem elektronske pošte – ukoliko je to pogodno za vas, možete ovim putem podnijeti prigovor (ukoliko imate potrebu da nevedete lične podatke ili podatke vezane za vaš broj računa, molimo vas da to uradite pismenim putem);
    • Putem web stranice – popunjavanjem upitne forme – prigovori i žalbe na www.eki.ba stranici.
    2. Šta nam je potrebno od vas

    Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:

    • Kontakt podatke, uključujući ime, adresu, broj fiksnog i mobilnog telefona i ako je moguće e-mail adresu, kako bismo se uvjerili da odgovor šaljemo na pravu adresu;
    • Podatke o kreditu, jasan opis predmeta prigovora,
      odnosno da opišete razlog vašeg nezadovoljstva/vrijeme i mjesto nastanka, dokaze na kojima se zasniva prigovor;
    • Vaše mišljenje i prijedlog šta bismo trebali preduzeti, da problem bude riješen.
    3. Naredni koraci

    Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, odgovorimo u roku. Međutim, brz odgovor nije lako dati ako prigovor zahtijeva dalju istragu. U tom slučaju ćemo procijeniti vrijeme koje nam je potrebno da razmotrimo prigovor i o tome vas obavijestiti u roku od dva dana. Konačan odgovor ćete dobiti u roku od 30 dana od dana prijema prigovora i/ili pritužbe.

    4. Ako ste nezadovoljni odgovorom

    Naš cilj je da prigovor riješimo u vašu korist što prije je moguće. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine na adresi Koševo broj 3, 71000 Sarajevo, u kojem možete da navedete razloge prigovora, sa validnom dokumentacijom, u roku od 15 dana, od dana prijema odgovora, odnosno isticanja roka za dostavljanje vašeg odgovora ovoj MKD. Prigovor MKD EKI se podnosi na adresu:

    • MKD EKI Sarajevo
      Džemala Bijedića 129
      tel: 033 754 370 | fax: 033 754 379
    • MKD EKI Mostar
      Rudanova br. 2
      tel: 036 355 580 | fax: 036 355 591
    • MKD Banja Luka
      Nikole Pašića 25 a
      tel: 051 234 170 | fax: 051 234 180
    • MKD Brčko
      Uzunovića 13
      tel: 049 235 650 | fax: 049 235 660
    Kontakt forma

    We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.