• Često postavljana pitanja

    Home / Često postavljana pitanja

    Što je proizvod ili usluga koju klijenti kupuju kompleksniji, oni imaju više pitanja. Zašto postavljamo pitanja? Zato što ne želimo da napravimo pogrešan izbor. Strah od pogrešnog izbora je daleko manji kod kupovine kalkulatora nego kod nabavke frižidera, televizora ili automobila. Razlog tome je činjenica da je šteta, ili trošak nabavke novog, daleko manji.

    Nadamo se da će vam odgovori na pitanja koja klijenti najčešće postavljaju, pomoći da dobijete jasniju sliku o usluzi i proizvodu koje želite koristiti u EKI-ju.

    Koliko dana se čeka na odobrenje i isplatu kredita?

    Od dana dostavljanja kompletne potrebne dokumentacije, za obradu i isplatu kredita potrebna su 2-3 radna dana. Period realizacije kredita isključivo zavisi od Vaše ažurnosti u prikupljanju i dostavljanju potrebne dokumentacije EKI službeniku.

    Koja vrsta garancija je potrebna za EKI kredit?

    Garancije za otplatu traženog kredita zavise od Vaše kreditne sposobnosti, kreditne istorije, iznosa traženog kredita i trenutnog kreditnog zaduženja Vas i članova Vašeg domaćinstva. EKI odobrava i kredite bez žiranta.

    Ko može biti EKI klijent?

    Svi punoljetni državljani BiH, sa BiH prebivalištem, do 75 godina starosti mogu biti EKI klijenti. Kredit mogu dobiti i zaposleni i nezaposleni. Važan preduslov je dobra kreditna istorija i prihodi za izmirivanje kreditnih obaveza.

    Šta je to EKI Poslovni klub (EPK)?

    EPK predstavlja dodatnu besplatnu uslugu za EKI klijente. Osnovni koncept je uvezivanje klijenata kako bi oni imali mogućnost da međusobno trguju putem EKI oglasnika i internet stranice ekioglasi.ba, da se edukuju, komuniciraju i razmjenjuju svoja iskustva.

    Kako se obavlja trgovina putem EPK?

    Trgovina se vrši putem malih oglasa koji se objavljuju na stranici www.ekioglasi.ba, kao i u štampanoj i elektronskoj publikaciji EKI Oglasi.

    Kolika je kamata za kredite u EKI-ju?

    Zavisno od kreditnog proizvoda, kamata se kreće od 13,90% do 23,50%. Troškovi obrade kredita se kreću od 0,00% do 2,50% od iznosa traženog kredita i odbijaju se od kredita pri isplati. Ukupan iznos kamate u KM zavisi od iznosa kredita i roka otplate.

    EPK pruža i mogućnost edukacije?

    EPK kroz edukativne tekstove omogućava svojim članovima da se informišu i edukuju iz raznih oblasti poslovanja. Uz savjete i preporuke, član EPK ima mogućnost da unaprijedi svoj posao, a prodajom i kupovinom putem EKI oglasnika i stranice ekioglasi.ba može da ga proširi i ojača.

    Ko može biti član?

    Članovi EKI Poslovnog kluba (EPK) mogu biti svi klijenti EKI-ja koji imaju aktivan kredit.

    Kako postati član?

    Možete se učlaniti pri isplati kredita ili naknadno na terenu prilikom posjete EKI službenika.

    Koje iznose kredita odobrava EKI?

    Mikrokreditno društvo EKI odobrava kredite od 300-50.000 KM.

    Trajanje članstva

    Nakon što otplatite tekući kredit u EKI-ju imate priliku još 60 dana da ostanete član EKI Poslovnog kluba. Radi zadržavanja privilegija koje vam članstvo pruža, preporučujemo obnavljanje kredita u okviru 60 dana.

    Login podaci za www.ekioglasi.ba

    Korisničko ime (Pristupni kod) i lozinku ćete dobiti prilikom učlanjenja u EKI Poslovni klub.

    Koja dokumentacija je potrebna za kredit u EKI-ju?

    Osnovni dokumenti koji su potrebni za realizaciju kredita za fizička lica su: kopija lične karte, original ili ovjerena kopija CIPS potvrde o prebivalištu, kopija kartice tekućeg računa, jedna entitetska mjenica za kredite u iznosima preko 10.000,00 KM i potpisan zahtjev.

    Besplatni info tel.

    Poziv na broj 080 051 052 je potpuno BESPLATAN. Ukoliko iz nekog razloga član EPK ne želi objaviti svoj oglas preko stranice ekioglasi.ba, to može učiniti pozivom na ovaj broj.

    Zbog čega je nužno da EKI službenik posjeti klijenta?

    Posjetu vršimo da bismo uslove kredita prilagodili Vašim potrebama i mogućnostima. Dolazak EKI službenika na uvid u djelatnost kojom se bavite je radi utvrđivanja kapaciteta biznisa iz koga ostvarujete prihod i namjene ulaganja kredita.

    Kako objaviti oglas?

    Najlakši i najbrži način da objavite svoj oglas je da to učinite samostalno na stranici ekioglasi.ba. Oglas takođe možete objaviti i pozivom na BESPLATNI info telefon 080 051 052. Objava oglasa u oba slučaja je potpuno BESPLATNA.

    Da li klijent plaća preostalu kamatu u slučaju prijevremene otplate kredita?

    Klijent ima mogućnost ranije otplate kredita. Ukoliko uz zatvaranje postojećeg uzimate novi kredit u EKI-ju (prelamate), ne plaćate troškove zatvaranja. Kada zatvarate kredit, ne uzimate novi, plaćate troškove zatvaranja kredita. U oba slučaja ne plaćate kamatu koja nije dospjela.

    Vidljivost oglasa

    Vaš oglas je vidljiv velikom broju korisnika stranice ekioglasi.ba, kao i putem elektronskog i štampanog izdanja EKI Oglasa. Primjerak elektronskog oglasnika se može preuzeti na stranici ekioglasi.ba, mobilnim aplikacijama, putem Viber Bot-a i društvenih mreža, a štampani u EKI poslovnicama.

    Na koji način i gdje se vrši uplata rata kredita?

    Uplatu rate EKI kredita možete izvršiti u BH Poštama, Poštama Srpske ili u banci i to putem popunjene EKI uplatnice, standardne uplatnice ili virmana. Rate se ne mogu plaćati u EKI-ju jer EKI nema svoj platni promet. U EKI-ju možete dobiti popunjene uplatnice za uplatu rate kredita.

    Broj oglasa

    Na stranici ekioglasi.ba član EPK može imati neograničen broj aktivnih oglasa u jednom momentu (trajanje 12 mjeseci) i 3 aktivna oglasa u štampanom izdanju EKI Oglasa (trajanje 3 mjeseca ili 3 broja oglasnika), sa mogućnošću produžavanja na samoj stranici ili putem besplatne info linije 080 051 052.

    Da li je moguće novim kreditom zatvoriti stari prije isteka otplatnog plana?

    Kredit možete otplatiti prije isteka definisanog otplatnog perioda. Potrebno je podnijeti zahtjev i navesti razloge za prijevremenu otplatu kredita. Ako je kod postojećeg kredita otplaćeno minimalno 30% otplatnog perioda ili je otplaćeno minimalno 6 mjesečnih rata prema otplatnom planu kredit je moguće i prelomiti.

    Dostava EKI oglasa

    Kao najsigurniji, a ujedno i najbrži način da dobijete EKI Oglase izdvajamo distribuciju elektronskog primjerka EKI Oglasa putem e-mail adrese. Štampano izdanje možete preuzeti u vama najbližoj EKI poslovnici.

    Dostava e-mail adrese

    Svoju e-mail adresu možete nam dostaviti prilikom posjete našoj poslovnici, službenicima EKI-ja koji vas posjete na adresi stanovanja ili pozivom na besplatni info telefon 080 051 052.

    Troškovi oglašavanja

    Članstvo u EKI Poslovnom klubu, sa svim privilegijama i mogućnostima koje ono pruža, je u potpunosti BESPLATNO.

    Korisnička podrška

    Putem BESPLATNOG info telefona: 080 051 052 ili e-mail adrese podrska@ekioglasi.ba.

    Radno vrijeme korisničke podrške je radnim danom od 08:00 do 16:00 h.

    Kako da se prijavim za posao?

    Ukoliko nije otvoren konkurs za radno mjesto na koje se želite prijaviti, Vašu biografiju i motivaciono pismo možete poslati na posao@eki.ba. Vrlo je važno da naglasite kakav posao tražite i gdje.
    Ukoliko je otvoren konkurs za radno mjesto možete se prijaviti na slijedeće načine:
    a) Slanjem Vaše biografije na posao@eki.ba
    b) Popunjavanjem on line formulara na našoj stranici
    c) Slanjem Vaše biografije poštom na adresu Celjska 41, 74 000 Doboj (za posao)

    Koji su minimalni uslovi koje moram da ispunjavam?

    EKI zapošljava državljane BiH koji su stariji od 18 godina, imaju položen vozački ispit B kategorije i poznaju rad na računaru. Za sve pozicije se propisuju dodatni uslovi koji mogu biti stručna sprema, radno iskustvo i određena znanja i vještine. Za pozicije kreditnog službenika preferiramo kandidate sa područja za koje se raspisuje konkurs.

    Mogu li se prijaviti više puta i na više pozicija?

    Da, naravno. EKI će svaku prijavu uzeti u razmatranje kao i Vaše rezultate ukoliko ste već prošli kroz proces selekcije.

    Gdje mogu vidjeti oglase?

    Oglasi se objavljuju na našoj stranici www.eki.ba na internet portalu www.posao.ba kao i na kancelariji u koju se vrši prijem, gdje bude zalijepljen oglas sa traženom pozicijom i rokom do kojeg se možete prijaviti.

    Šta kada pošaljem prijavu?

    Nakon zatvaranja konkursa, kadrovska služba pregleda sve pristigle prijave i u najkraćem roku poziva kandidate koji zadovoljavaju kriterijume za datu poziciju.

    Kako teče proces selekcije?

    EKI radi selekciju u dva koraka. Prvi korak podrazumijeva psihometrijsko testiranje, testove znanja i intervju. Na osnovu rezultata iz prvog koraka selekcije, kandidati se pozivaju u drugi krug na razgovor sa komisijom za zapošljavanje. EKI praktikuje da sve kandidate koji dođu u drugi krug, pismeno obavjesti o ishodu procesa selekcije.

    Šta se dešava sa mojom dokumentacijom?

    EKI ne praktikuje da vraća dokumente kandidatima za posao. Zbog toga, u svrhu prijave EKI traži kopije dokumenata koje ne moraju biti ovjerene. Svi dokumenti se čuvaju u našoj bazi dvije godine te u tom roku možemo pozvati odgovarajuće kandidate ukoliko se za tim ukaže potreba. Svi dokumenti se nakon dvije godine komisijski uništavaju. EKI je obavezan da sve dostavljene podatke o kandidatima čuva i koristi na način koji je propisan Zakonom o zaštiti ličnih podataka Bosne i Hercegovine.

    Kontakt forma

    We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

    function add_custom_script(){ ?>